آموزش تعاریف

برخی ازابزار رایگان و پولی دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به هر گونه اقدام و تلاشی که آنلاین و به منظور بازاریابی محصول و خدمات انجام بگیرد گفته می شود.

۱. Google Analytics

قیمت: رایگان

 گوگل آنالیتیکس یکی از ساده ترین و در عین حال کامل ترین ابزارهایی است که توسط آن می توانید ببینید چند بازدید کننده از سایت تان بازدید کرده اند، از چه طریقی سایت را پیدا کرده اند، چه صفحاتی را در وب سایت باز کرده اند، چه مدت زمانی در آن مانده اند.

۲.Keyword Planner

قیمت: رایگان

کیوورد پلنر گوگل یکی از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای مدیریت کلمات کلیدی است. البته این ابزار به صورت خاص برای AdWords طراحی شده است اما غیر از آن یکی از بهترین ابزار های سئو به کار می رود و اهداف سئو را به خوبی پوشش می دهد. 

۳.PromoRepublic

قیمت: رایگان

پرومو ریپابلیک یکی از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی و از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است. این ابزار به شما اجازه می دهد تمام شبکه های اجتماعی تان را یکجا مدیریت کنید. از طریق اکانت پرومو ریپابلیک تان می توانید به تمام صفحات اجتماعی تان دسترسی داشته باشید.

۴. MailChimp

قیمت: رایگان

میل چیمپ یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که در سرتاسر دنیا بسیار محبوب است. این ابزار تا سقف ۱۲۰۰۰ ایمیل به ۲۰۰۰ کاربر را در طول ماه به صورت رایگان پوشش می دهد. به خصوص ایرانیان که امکان پرداخت های دلاری ندارند می توانند برای کمپین های ایمیل مارکتینگ خود از این ابزار رایگان استفاده کنند.

   ۵. Trello

قیمت: برای کسب و کارهای کوچک رایگان و برای بیزینس های بزرگ تا ۲۰ دلار در ماه

یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، Trello را می توان جزو ابزارهای مدیریت محتوا به حساب آورد. بسیاری از سازمان های بزرگ از این ابزار برای برنامه ریزی انتشار محتوا استفاده می کنند. مثلا کدام مقاله در وب سایت سر چه ساعتی و چه روزی منتشر شود.

   ۶. Canva Business

قیمت: برای استارت آپ ها رایگان و برای بیزینس های بزرگ از ۱۳ دلار در ماه

کانوا یک ابزار بصری دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. توسط این ابزار می توانید تصاویر و آیکون ها و شکل های متفاوت در قالب های متفاوت بسازید و حتی لوگوی برندتان را در آن طراحی کنید.

   ۷. Google Ads

قیمت: پرداخت بر اساس هر کلیک

سراغ یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می رویم. البته که اگر قرار بود لیست را بر اساس مهم ترین ها بنویسیم گوگل ادوردز به بالای لیست راه پیدا می کرد. اما در این مقاله ترتیبی برای اهمیت ابزارها نیست. بدون شک گوگل ادوردز یکی از برترین ابزارهای دنیای دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود.

اشتراک مطلب
نگارین آرین فر
نگارین آرین فر
نگارین آرین فر ارشد نرم افزار و ارشد مدیریت ,علاقه مند به برنامه نویسی و تکنولوژی و کارآفرینی و استارت آپ ،فعال در زمینه طراحی سایت و مفتخر همکاری با ایران 24 . "ثروتمند کسی است که برای خود و نسل آینده اش درآمدزایی کند و فقیر کسی است که فقط برای آینده خودش درآمدزایی کند."

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *